Bespovratna sredstava se financiraju iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova u financijskom razdoblju 2014.–2020.
Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. u sklopu natječaja POBOLJŠANJE KONKURENTNOSTI I UČINKOVITOSTI MSP-a KROZ INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (IKT) - 2
Referentna oznaka: KK.03.2.1.19.0952
Naziv projekta: Inspekt d.o.o. – Automatizacija poslovnih procesa u okviru temeljnih djelatnosti Društva
Inspekt d.o.o.
Avenija Dubrovnik 15
10 020, Zagreb, Hrvatska
OIB: 24609583524
Razdoblje provedbe Projekta: od studeni 2019. do rujna 2020.
Ukupna vrijednost Projekta: 552.400,00 una
Bespovratna sredstva dodjeljena u iznosu od 234.000,00 kuna
Opis projekta:
Projekt "Automatizacija poslovnih procesa u okviru temeljnih djelatnosti Društva" obuhvaća implementaciju dva specifična softvera za automatizaciju poslovnih procesa u okviru temeljnih djelatnosti, nabavu poslužitelja i 4 prijenosna računala te edukaciju djelatnika za korištenje novih softvera. Projektom će se riješiti problem nepostojanja odgovarajućih softverskih rješenja za podržavanje temeljne djelatnosti Društva, odnosno nedovoljne primjene suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovnim procesima.
Ciljevi projekta su unaprijeđenje pet poslovnih procesa te povećanje prihoda od prodaje u 2022. godini za 1 mil. kuna odnosno 9,1% u odnosu na 2017. godinu. Ciljna skupina projekta je Društvo, odnosno zaposlenici Društva.
Osoba za komunikaciju : Mario Štimac +385 98 660 057
Kontakt adresa elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Više informacija o EU projektima potražite na: https://strukturnifondovi.hr/